dag 1 avklarad

Seegdeg på jobbet men man klara sig igenom hela dagen men satt mest i massage stolarna o plugga till körkorte för de känns som de behövas. Men men, sedan blev de hem och sitta vid datan, gosa med kattungarna o sedan kom även faster så de blev att vara social med henne. KUl att träffa på henne eftersom vi inte träffats på riktigt länge. När hon åkte blev de att laga hemmagjord pizza, ta en dusch sedan kika på simpson o family guy o så hamna jag här med telefonen i handen o snackar lite med ems.
jag undrar även hur jag ska1 orkar upp imorn men ska sova lite längre tänkte jag och ta med frulle till jobbet iställe för att äta hemma så kan bara klä på mig sen åka o efter jobbe imorn blire att sola solarium med jessica eller bada beroende på hur vädret är.

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0