dag med Lindzan (:

Blev en riktigt kul dag med Lindzan, Börja först med att vi möttes vid Glada Oxen och sola i 30 min. Underbart skönt vare, så skönt att man kunde somna men okej lite för varmt blev det dom sista minuterna men tror allt jag fick lite extra färg. Sedan blev de att fika inne i Zigma sedan ta en liten shopping runda o jag kom hem med två par leggins från Jc. Nu får jag verkligen inte handla fler leggins, hela min byro är fullproppad av dom och jag behöver verkligen inge fler men nu vare rea och jag gilla dom så ähh får utöka mitt klädföråd iställe. Aja, mamma kom o hämta mig sen o vi åkte o köpte ägg o nu sitter jag och mumsar på ett nöthjärta och funderar på att ta en sväng ner i sängen o kika tv för senare blire att steka/äta pannkizar sen lite fest men inte så taggad för de ikväll så får se hur det blir med det. Puss så länge


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0