Flygande fisksoppa?

Imorse vakna man runt halv 6 över att det var en massa snack i köket. Pappa hade försovit sig så Fredrik som skulle hämta han kom in o de blev en massa snack.. Kunde inte somna om heller när dom väl åkt så jag låg vaken från halv 6 till kvart över 7 o fundera lite på allt o ingenting sedan ringde mobilen så då blev de upp o käka frulle o skulle fixa till mig men de orka jag inte så de fick bli mjukis o adidaströja o uppsatt hår idag o osminkad... Men men spela roll bara skola.
Blev i alla fall en skön skoldag, hade foto B på morgonen då Micke bara snacka sedan var religionen inställd så jag gick o köpte lunch på Coop sedan till körskolan o träna där på datorn. Gick sisådär så ska slinka in dit lite då o då när de blir såna stora hål emellan lektionerna för den andra börja inte fören halv 1. Sedan sluta den 1 så jag han med bussen hem o chilla o även laga Laxsoppa till mammsen. Måste börja träna för jag ska använda min matblogg (http://carrosskafferi.blogg.se/) som mitt stora projekt nu i 3an. Receept o annat kommer ut där, + att jag tänkte överraska henne eftersom den förra hällde hon ut på jobbet över sin kollega. Hahaaaa stackars kollegan som fick allt över sig, gå och lukta fisk är ingen höjdare(Y).
Nu ska jag vänta på att hon kommer hem så blire en runda o handla o lite sånt i västerås sedan blire chillkväll o laga chickenhamburgare eller chickenbits, klyftpotatis o currysås. Kan inte bestämma mig så får se sen vad man känner för. Caioo så länge

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0