För mycket firande

Ojoj vilken kväll/natt det blev, inte hemma fören 4a och typiskt nog så var man yper pigg o yper glad så skulle man föröska sova. Aja det funka sen i alla fall men idag mår man inge vidare, Kvällen börja med att jag åkte hem till jessica o käka grillat o hade trevligt, sedan blev de fix sedan hem tillMathilda o dricka o umgås med lite folk där sedan skulle vi vidare till Tommy men de sluta med att vi hamna hos Billy med en jäkla massa folk och riktigt kul vart de tills typ 1 då alla plötsligt försvann ut så jag, jessica o några till gick upp till Tommy iställe som bor i trapp husebrevid och sen minns jag inte så mycket mer en massa skratt och jag var glad. Riktigt kul vare o riktigt härligt känns de nu att få fira att jobbet är över och ida så ska jag o mamma iväg o handla lite grillat tills imorn o ikväll blire de att åka till sala o dricka, umgås o njuta :)



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0