Grönalund o dödjobbarbrud!

Sitter och degar på jobbet nu o har sovit ca 4 timmar inatt så det känns yper härligt då. Nej nej! Aja, var på grönan hela dagen igår med Jessica och trots att det spöregna nästan hela tiden så hade vi i alla fall yperroligt och shaize så många härliga skratt de blev o hur yr i huvet jag var när vi satt på nattbussen hem. Åkte extream eller hur den nu stavas flrea gånger alldeles innan vi skulle hem och de är nog den roligaste karusellen där. Åkte framåt lutad rätt ner mot vattne, snurra runt och ja man var upp o ner, slängdes hit o dit och aa de var yper härligt och en massa skrik blev de allt. Maten där borta är frästen awesome men tyvärr blev de ingen sockervadd eftersom de regna, men sån tur det var fanns det kulglass o även underbart god choklad inne på hemköp :M Men men surt utan sockervadd men jag o jessica taggar till rocklunda marknaden iställe haha.  Aja nu är jag på jobbet i alla fall o ska äta frulle, redan gjort klart allt på lagre så har bara köke kvar o slutar halv 1. Wiiih! Sen blire hem o sova antar jag o om jag orkar ska ja med mammsen o handla mat. Bilder kommer när jag är hemma, blev några stycken muppbilds o frästen, jag "vann" en flodhäst (spela för 100 kr på enn chokladjul för jag skulle få en men inte fan vann jag nå choklad o spela på andra såna jul med för ca 300 kr(Y) fail...) aja fick även en liten gummianka nyckelring^^ :) 


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0