Heja min fot!

Igår kväll blev det i alla fall en riktigt bra kväll. MOffa massa godis o drack upp nästan en hel Haiwa  flaska själv och så hade jag även en massa roliga konversationer på msn och de sluta med att jag slog av datan och kände mig faktiskt glad. Äntligen lite glädje efter allt som blivit. Aja, men sömn blev det inte speciellt mycket eftersom jag känner mig väldigt stressad just nu med allt som är omkring och blev ingen sovmorgon heller för jag vakna ändå. Men men, har ätit frukost o klätt på mig nu och mamma kommer så vi ska iväg till sjukan nu. Heja min fot! Orkar inte med att det ska va mer problem en vad det redan är så håller tummarna nu.
Får se hur länge man blir där borta, om jag hinner o orkar blire att åka till skolan sedan uppsala! Caioo!

Kommentarer
Postat av: daniel

Stackars fot då!;)

2010-08-26 @ 16:22:43
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0