Kamera :/

Filmen igår var helt okej, lite överdriven ibland med det funka fast det bästa var att få träffa brudsen Anna, Nadja, Alex och Johanna. Saknat dom nå extremt och tänker tillbaka på gamla KG hela tiden. Det är verkligen någonting jag verkligen saknar. Mina underbara tjejer och alla härliga lärare. Ååå ångest!
.......................................................................................................

Idag blire att åka och lämna in min kamera och hoppas att det går på garantin. Fast det borde det göra eftersom den bara helt plötsligt börja cepa sig i linsen så allting bara är suddigt... Aja, får se vad dom säger. Har jag i alla fall hunnit äta frulle o fixa mig så vi beger oss strax dit och jag får hålla tummarna över att det går bra, har inte haft nån vidare tur dom senaste dagarna men får hoppas att det här blir bra i alla fall. Sedan blire hem och fixa vidare sig och ikväll blir det Kungsör o festa med Linda! :)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0