Kryckhjälp sökes!

Fart fram o tillbaka till västerås nu då och imorn blire riktiga sjukan.. Jippi!
Dagen börja med att jag åkte till skolan o fighta igenom den i ca 15 min. (Gick till skolsyster som sa att jag skulle åka och kolla upp foten). Fick kryckor som jag absolut inte kan hoppa på så nu söks de "krycktränare" tack^^. Aja, kom hem och la mig och sov eftersom jag nappt fått någon sömn sedan blev de två vändor till läkarn eftersom min riktiga inte var där först.. Något segt men men, sedan blev de att köpa spegel på rusta, handla mat o även åka till "drömlandet" eller vad det heter, (stora godisstället vid posten typ) och köpa en massa mums för det behövs verkligen när foten mår såhär.
Nu blire datan en stund sedan hemmagjord pizza o tjocka framför tvn hela kvällen! :)

Kommentarer
Postat av: Linus

Ska ju lära dig sa jag ju ^^

2010-08-25 @ 18:26:15
Postat av: marie

hur är det med foten idag?< 3

2010-08-29 @ 10:04:06
URL: http://mariejourdain.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0