Only one day left!

Wiih nu äre äntligen baar en dag kvar på jobbet troligen om jag inte tar för mig och jobbar på måndag med men som det känns just nu så blire att tacka nej till de. Aja jobbet idag har vart triktigt skoj med Linda, suttit och snackat ut om en massa saker och promenixat till coop och sedan tog vi även en tripp till ÖoB och köpte godis sedan städa vi vidare, sola och njöt. Sedan kom mammsen vid 4a och hämta mig o vi åkte till ÖoB vi med för hon skulle köpa parfymen so.. kiss me som hon så länge leta efter så blev de även musiga chokladkulor med hazzelnötsmet i till mig så nu har man nå att mumsa på ikväll hihi. Ska ta de lungt nu o krama om saknade pappsen sen vart borta hela veckan i gävle och jobbat hela veckan och jag har ärligt sakna han. Aja,  ikväll blire tacos sen kanske iväg o umgås med Mathilda o Rebecca.
Frästen kom skatte grejs hem idag, 1885 kr ska hämtas på banken o lönen imorn! Kommer bli rik för en stund :D

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0