Segdegsöndag

Strax är min söndag slut o nog allt är man trött som en tok nu så det blir att dejta kuddarna tidigt ikväll.
Jobbet gick bra men det var hyfsat segt och shaize så grisigt det var i matsalen, på borden var det stora kaffefläckar som runnit ner på golvet, de stod halv druckna muggar överallt och massa annat. Riktigt segt men hade mycket tid på mig så tog det lungt så blev det även en 30 minuters i massagestolarna. Underbart! Sedan sluta jag vid 20 i ett, åkte hem o tog en powernap tills två då det blev lunch o efter de hängde jag på mamma till Köping o handla lite sedan hem o kika på Linas kvällsbok sedan blev det ett bad o laga chickenburgare o sedan laga jag även matlåda till pappsen som åker till gävle o bor borta där hela veckan. Kommer bli en "luuugn" vecka hemma med bara mamma men ska väl se till att liva upp huse lite i alla fall haha.

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0