Snevaggandepingvin

Av sjukan fick man inte fram så mycket information mer en att det var sprickor i lilltån. Det är inge man gör åt så jag kommer gå som en snevaggande pinvin i nån/några veckor kanske för kryckorna lägger jag på hyllan haha! Inge vidare med dom o de men men får bli så. Sedan blev de en vända till Kopparlunden o efter de blev de hem o luncha o sova. Skippa uppsala idag för jag var så extreemt trött efter dagen så stanna hemma o laga en laxsoppa som överraskning till mamma o själv gjorde jag en chickenburgare till mig. Efter de blev de att mixtra o "ha sönder" mina trasiga leggins ännu mer men resultatet blev hyfsat snyggt så dom får stanna kvar. Dock kommer nog inte mamma eller pappa gilla de så mycket men de är strunt samma haha. Efter de blev det att krypa ner i badet, har vart extremt kallt o ruggigt ida så de behövdes sedan blev de att kika på simpson o familyguy o nu blire datan med en kopp varm oboy. Börjar inte fören 12:20 imorn, lyx!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0