Söndermosadfot

Skolan i 30 min, hade svenska du vi skulle börja med en "mjukstart" snacka lite, fick veta när vi hade prov och vad vi skulle göra. Fick även veta att jag kommer sluta kvart i tolv varje Tisdag. Awesome! Tog elva bussen hem och dega vid datan, laga lunch och sedan blev det att ta bussen till stan och möta mamma och hämta min saknade telefon! Äääntligen fixad efter ca 2½ vecka. Slipper nu mammas dumma irriterande telefon men är glad att jag fick låna den annars hade jag nog avlidigt... Haha, sedan blev de att handla lite gott på coop sedan ner till hälla och jag hitta ingenting som jag skulle ha,. Surt de men men man kan inte alltid ha flyt jämt så får bli en runda till stan när jag hinner. Sedan blev det i alla fall hem o dega vidare vid datan, tv:n o så förstöra vänster foten! Tappade en stor bordskiva på foten när jag skulle släppa ut kattungarna så tårna är knallblåa och ser ut som små ballonger.. Troligen sjukan imorn men ska först till skolsyster och kika. Kommer bli najs med foppatofflor till plugget då fast dom kan jag knappt heller använda.. Jippi! aja, efter olyckan låg jag baar och kika på tv sedan blev de att laga musiga
hemmagjorda köttbullar, brunsås o kokt potatis. Favvo maten sedan jag avr liten o den funkar jämt, speciellt med lingonsylt o vitlökssås till också o massa gurka. Loveit! Efter maten kom syrran så umgicks lite med henne sedan blev de att umgås med pappsen o åka och tanka osv. Riktig skoj att ha han hemma ! men han sticker imorn men kommer på torsda eller freda så man klarar sig. Väl hemma blev det en sköndusch men det gör extremt ont att få varmvatten på fötterna, hela vänsterfoten känns alldeles varm, svider och gör ont. Åå bra start på veckan... Aja, nej nu ska jag kika klart på Familyguy o hoppas foten blitr bättre. Ska moffa i mig lite choklad för de hjälper mot de mesta så nog borde de hjälpa mot söndermosade fötter med!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0