The last day

Sista dagen nu på sommarlovet. Åå känns hemskt, vill vill vill INTE börja igen och ångesten växer inom mig om hur jag ska göra. Jag vet inte vad jag vill, inte vad som är bäst och nu snurrar redan en massa andra små tankar runt i huvet så det känns inge vidare med någonting just nu.... Men men, man får försöka att tänka positivt och ta dagen som den kommer.
Idag har de bara blivit att bara ta de lungt framför tv:n o sedan en snabbrunda till Västerås o handla lite o köpa nå hästsalva o så har jag även sovit en stund och nu vaknar man upp själv hemma o ska vara "barnvakt" till 5 tokiga kissemissar som är överallt och ingenstans nu i huset. Dyker upp helt plötsligt framför fötterna och nu ska jag försöka fixa lunch i köket. Kommer bli ett äventyr de ^^

Kommentarer
Postat av: sarah

långt kvar till nästa sommarlov :'(

2010-08-22 @ 17:44:15
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0