Tisdag

Blev en riktigt chillseg skoldag idag. Börja kvart i nio, kom lite sent som alltid men skulle ha massa politiker som snacka o moderaterna kom aldrig så de gjorde inte så mycket o vi fick sitta i ett varmt klassrum i ca 30 min.. Ingen höjdare de men men, sedan blev de 3 andra partier o sedan fick vi sluta. Jag tog 12 bussen till stan, Luncha på donken ute i solen o sedan blev de en snabbshoppingrunda o fick med mig två söta klänningar från NewYorker o smink från h&m. Efter de blev de att gå till mammas jobb, snabbhandla på coop sedan iväg till doktorn o var där rätt länge o snacka o kika foten osv. Sedan blev de att åka till willys o köpa glass sedan spån o sedan hem o så kom Oliver med min efterlängtade platta! 7.5or vilda bär sitter inte fel haha.
Nu ska jag bara ta de lungt o vila bort huvudvärken sedan ska stekarn steka vidare o steka pannkakor  o efter de blire ett bad o bara ta de lungt så huvudvärken kan försvinna..
Har i alla fall en stor godispåse att gotta i mig sedan blire nog att leta på nån bra film lr så. Är ju simpson o familyguy ikväll i alla fall :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Åå kommer hem o snor den där vit/svarta klänningen stumpan! :D

2010-08-31 @ 19:30:38
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0