To much to think about


Inte något skönt att man har sovmorgon till 12:20 idag och slutar halv två men jag hoppas jag kan smita tidigare annars får jag vänta på bussen i ca en timme... Inte så taggad på de så man får försöka haha.
Inatt har jag sovit riktigt skönt för en gångsskul o foten har inte vart till så mycket besvär som tidigare och alvedonen hjälper rätt så bra så de känns riktigt skönt de men går fortfarande som en snevaggandepingvin... Snyggt men men man ska bjuda på sig själv! Aja, ida har jag baar hunnit käka frulle o nu håller jag på att fixa mig till att ha religion i skolan då, sedan blire hem en stund och vänta på att Jessica ska komma hem så vi kan åka o sola osv sen får man se vad som händer resten av kvällen. caioo




Det finns så mycket jag skulle vilja berätta, så mycket ord men som fastnar och inte kommer ut. Är det rädslan och stoltheten som tar över eller är jag helt enkelt bara för vek o för sårbar när jag inte vet hur reaktionerna blir?...

Kommentarer
Postat av: Mathias G

Tycker du borde säga det du vill säga! :) Så länge du säger sanningen så borde inte reaktionerna bli dåliga. <3

2010-08-27 @ 13:09:29
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0