Toppentisdag !


Ojoj vilken härlig tisdag det är och blev ännu bättre nu när det äntligen kom sol på eftermiddan :)
Sov underbart inatt och drömde härliga drömmar men det var segt att vakna och kliva upp. Sängen kändes som himelen och allt var så skönt men jag kämpa mig upp i alla fall klockan 6 och fixa mig, åt frulle sedan iväg till jobbet och jobba men det gick helt okej och näringsdrycken jag tog vid halv nio gav en härlig kick. Sedan på lunchen blev de ner på stan och ta en snabbshopping på Jc, nya leggins o klänning sedan en fika med Anna, Alex o Eve. Riktigt härligt o se flickorna igen som vart extremt saknade!! Synd bara att man skulle tillbaka till jobbet så det blev inte så länge men en stund i alla fall. Sedan jobba man på och umgicks med linda och fika på fryst nöthjärta (ooorgasm så goda är dom!) måste nog fylla på ett lager hemma sen på freda eftersom de är sista dagen man vet aldrig när man hittar såna att köpa igen så. Sedan kom mammsen och hämta mig och vi åkte ner till hälla och blev lite shopping där med. Ett till par leggins så köpte mamma en mascara o massa strumpor till mig. Perfekt och humöret är piggt oh glatt och så sol! awesome! Aja nu sådr vid halv sex har jag kommit hem och ska sega här en stund sedan blire pannkizar, bada och njuta framdör tvn med lindorchoklad som jessica fick mig att äta och nu gåre inte sluta. Haha men men är man tokig i choklad så är man och den här ligger nära nöthjärtan på mumslistan så alla borde testa! :D
Frästen så har även Micke fixat min bärbara jag fick av mammsen o pappa så den kommer hem om några min :), Äntligen är man på humör igen





Kommentarer
Postat av: Merima

heej :D

2010-08-10 @ 22:30:37
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0