Tur dag? Njae men härlig i alla fall! :D

Har kanske inte vart en speciell tur dag idag men nog *pip" har den vart bra. På lunchen gick jag o Linda som sagt till donken och åt och när vi gick så vare strålande sol och även när vi satt och åt. Var riktigt skönt att man äntligen fick njuta ute lite också efter allt de dåliga vädre, sedan hade vi även "grillfest där. Linda är ju en riktigt grillmästare tydligen och elda upp allt papper o sedan sluita det med att en donkenmugg stod i stora lågor så en tant kom o dampa och vi skratta. Hahaha vilka äventyr vi är ute på och så mycket skratt. Sedan blev de tillbaka o jobba lite sedan blev de fika o sitta en evighet o njuta i massagestolarna tills man sluta. Efter de tog ja mitt pick o pack och åkte till hallsta o sola o umgicks med Jessica en stund. Var riktigt trevligt de och nu äre verkligen segt att jag jobbar annars kunde jag umgåtts med henne hela kvällen men men de blir fler gånger. Så, nu har jag nyss kommit hem o ska steka pannkizar sedan blire dusch o tv o så väntar lådan från ÖoB med "farmors chokladbollar" i frysen. Mums o njuuuuuut!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0