What a night

Wonderful boy!
Kvällen blev faktiskt riktigt bra trots att det börja lite dött när vi trodde att de var fest hos Danne som vi gick till men de blev att sitta och umgås så det var trevligt o kul ändå men efter att ha bråkat med mamma så var humöret redan nere. Men men vi var där en stund sedan tog vi bilen och köpte öl sen ner till Månsan o de var då allt startade. Vi börja dricka, de kom mer trevligt folk så var vi där och hade de riktigt trevligt och jag minns att vi skulle tydligen kissa 17 m bara för en kille tydligen lyckats gjort de. Haha hel skum men aja, sedan blev det att åka bil ner till parken o så var vi där sedan hem till någon Roffe och där fanns de musik, schysst folk o dricka så kvällen blev riktigt bra fast vi åkte hem vid ca halv 4a så var hemma vid halv 5-5 idag. Nåååågot sliten nu och nåååågot trött men en fjäril har surrat hela tiden så jag vakna o nej nu vill jag inte sova mer utan ska ta lite frulle o sedan blire väl sängen hela dagen o tagga inför att gå upp klockan 6 imorn då.
(inge vidare att baar ha mobilkamera så knappt nå bilder men kvällen blev awesome vissa stunder i alla fall. Frästen så hade vi även allsong på Björnrosenströms låtar och när hultsfred spelades upp så insåg man plötsligt en massa saker, man ska lämna tårarna hemma och jag måste skita ut alla mina bekymmer nu så man blir glad igen! Du lever en gång och det är bara du själv som kan skapa dit liv så varför dra ner sig till botten utav någon annan när du kan visa hur mycket bättre du är!)






Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0