det underbaraste jag vet är att vakna med dig vid min sida

Gårdagen var hyfsat skum, vaknade upp klockan sex på morgonen med världens hosta, kroppen koka och var alldeles lost i huvet. Gick inte somna om heller för allt hostande o vid elva skrek magen på mat fast det knappt gick att  ta sig upp, eller kom upp. efter en halvtimme.... Mådde så pyton så o knarka alvedon och en massa sedan blev det film hela förmiddagen tills 4a då Sebbe kom hit. Vi pratade ur om allt som hänt o insåg att de inte fick ta slut. Älskar min lilla gulleplutt. Så hade vi lite mys här med film osv o fick en jätte fin guldklocka o halsband till de. Riktigt sött! Dock funka inte klockan så dom skulle byta in den ida men men, var så fin så man skulle kunna haft den som prydnad haha. Efter vi vart här så åkte vi hem till hans morbror Micke o umgicks där o huset var i full gång med en massa söta små charmiga barn som sprang runt här o där hiihi. Sedan tillbaka hit igen o had en riktigt underbar natt med min älskade. somna väl inte fören halv 4a men blev en hel del prat o mys fast lagom jobbigt att gå upp vid halv tolv idag eftersom han skulle in o byta klockan. Men men, vi gick upp o frulla sen åkte han så jag gick på dejt igen med sängen en stund sedan blev de en skön dusch o nu ska man börja fixa sig för ikväll är det ju nyår! Blir först att fira carro, krogen sedan efterfest som de verkar men planerna kan ju ändras. Får väl se men ja hoppas på en bra kväll! Puss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0