JAG ÄLSKAR ER!!

Ååå det är äntligen jullov och humöret är bäst just nu, tralla glatt ut i kylan till bussen som självklart men gjorde inte så mycket för leendet på läpparna tog över o musiken i lurarna fick tiden att gå snabbt. Hade sedan julavslutning i matsalen en stund sedan fika, hem o åka direkt till Swedol med pappsen och storshoppa haha o fick även en rundvisning utav Billy eftersom dom flyttat så gick upp i fika rummet o det var ju lagom nice. Sedan runt på eriksslund o handla julklapp till jessica. Hem o byta om o sedan iväg till stan o sola, donka o umgås med Linda o köpa julklapp till Sebbe sedan kom pappa o vi for iväg till hälla o mötte upp mamma och storhandla o två rullar pepparkaksdeg som bara väntar på att slinka ner i min mage. Hahaa pappas min när han fick reda på att jag redan ätit upp en hel rulle. Nu skulle han gömma dem men självklart plocka jag in varorna så jag vet allt vart det finns. Hihi, nu väl hemma så ska jag baka julgodis en stund till släkten, slå in alla packet o sedan blire pannkizar och kika på finalen i ung och bortskämd! Bäst dag och underbar start på lovet, !


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0