Julafton!

Åå som man längtat efter denna dag, nog för att gårdags eftermiddagen var hemsk men efter att ha fått sovit på saken o tänkt så vet jag...! Men men idag vakna man ju upp och det är julafton så glöm all skit o idag har ja inte tänkt på annat än hur kul det är med julafton och den blev verkligen lyckad! Började morgon med god frulle, slå en massa packet, baka färdigt de sista julgodiset, duscha o fixa sig seddan for vi iväg till Farmor och farfar och åt äntligen de efterlängtade julbordet och underbaraste efterrätten med farmos grönkakor som ja nog ätit 12 stycken av nu hihi, glass, min kolasås, grädde och banan loveit! Sedan vare självklart kalle o efter de kom de fulla gubbar som liva upp stämmningen och mycket skratt blev de och jag blev ännu mer stressad över att jag ville ha mina julklappar!! Men fick dom tillslut i alla fall, vid halv 7. Kände mig som ett barn för de var så jobbigt o vänta men jätte nöjd med allt jag fick i alla fall!
Sedan hem och öppna mer packet och fira vidare o nu är man tom och slut i bollen och funderar starkt på sängen men först äre ju Svensson Svensson vilket man inte får missa!








Lite av de man fick i år:)
3 olika chokladaskar, favoriterna!
1 låda grönkakor av min älskade farmor
Julhandduk med söta katter på
2000 kr
1000 insatt på konton
Present kort på h&m 300 kr
Bodygrejs och tvål
Spargris
Klocka
Ögonskuggor
Massa ansiktsgrejs



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0