sista dagen

Wiihoo idag vare sista riktiga skoldagen för i år, eller riktiga o riktiga.. Satt framför facebook hela fotolektionen o julpyssla på religon så var arbetsmiljön inställd så sluta 20 i tolv. Lagom skönt! Så fick man även ännu mer lyx när Jessika var så snäll o skjutsa hem en. Hihi, nu väl hemma så ska jag äta tacos som blev över sen igår, fixa till mig lite o förhoppningsvis hinna bråka lite med pappa också innan jag åker till stan o shoppar julklappar o kanske till o med tar hål i naveln om ja vågar med Jessica! Pittig som en tok men vill så gärna, ska tänka påt o sedan får man se om ja är stark att jag kan göra det annars får de bli imorn med Linda eller så får jag skippa det fast jag vill nå extremt!
(haha julpyssel)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0