systermys o pizzakväll

Fortfarande sjuk o läpparna ser ut som Olinda från gamla PH, snyggt? nej!! Svider gör de ocks¨å, som bara den men men,.. Halsen är inte heller nå vidare men knarkar tabletterna jag fick igår, smörjer med salvorna o lite hjälper det men tid tar de.. Aja nog om de, syrran kom hit en sväng ida o blev faktiskt iväg en stund till TUnaPark för o köpa julklappar o nå fint till mig. Två julklappar, en klänning, ett par örhängen o en fondation sen ville jag baara hem o lägga mig för orken gick ur mig så de blev hem o sova sedan baka/äta hemmagjordpizza o dricka julmust nä'r man vakna o kika på Ung och bortskämd o nu blire nå annat halvskoj på 1an. Ska försöka somna tidigt så kanske ja kan gå imorn om ja lyckas sova nå inatt. Har tydligen baara en lektion och måste kolla vad jag missat osv. Aja nu blire o kika vidare på tv puss!



Saknar dig...

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0