Bloggdesignproblem

Somnade efter ja lagt mig i sängen för att lyssna på musik och sov väl ca ½-1 timme sedan gick jag upp och då kom tårarna. Kul låter som ett emo men denna dag har varit helt cp förutom lunchrasten med jessika. Då var det bara en massa skratt men sen bröt allting ut.. Lagade till lite fiskpinnar o ris till kvällsmat sedan tog jag ett varmt skönt bad så blev lite avslappnad och sen färga jag mammas hår och hällde i de som blev över i mitt hår.
Just nu sitter jag och gör lite bloggdesigner och ska föröska fixa till nån riktigt snygg men har fått brist på fantasi men ska försöka komma på nå. Sovmorgon till tolv imorn så de blir att vara uppe länge och mumsa upp de sista godise som finns kvar. Puss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0