Bullbak och positiva tankar(:


Blev en massa bullar idag och har varit en jätte bra dag för mig faktiskt.
Fynda och hitta det jag skulle på ikea
Fick 200 kr + gulligt allahjärtansdagkort
Trevlig Mamma
Trevlig och hjälpsam pappa
Lyckade bullar
Trevliga nyheter
Lyckat (hemlis)

Jag känner mig riktigt glad nu och har bestämt att jag ska lämna huvet hemma jämt. Haha med de menar jag att jag ska sluta tänka på allt hela tiden och bara gö. Tänker man för mycket på saker blir man oftast ledsen och deppig för ibland kan saker man tänker på vara helt tvärt om. Man får lita på sig själv, man är bra som man är och jag ska blicka framåt nu. Allting ska bli bra för jag ska bara leva och ta dag för dag ! :D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0