Fredaaa

ÄNTLIGEN FREDAG!

Hinner knappt skriva något nu för jag ska strax iväg till bussen i "snöstormen". Aja det snöar och blåser i alla fall och ja får gå i mot vind-.- Men men man överlever väl.
Har i alla fall hunnit fixat mig och ätit frulle och känner mig rätt glad trots att natten var jobbig eftersom jag vakna och inte kunde somna igen, men känner mig rätt utvilad ändå och idag kanske vi abar går till Lunch. Jag hoppas på de så kan man hem och ta de lungt så man orkar hitta på nå skoj ikväll. Blir hemmagjord pizza i alla fall som jag vet nu sen ska jag troligen till hallsta lr så blir de en trevlig "filmkväll" här, får se vad som känns bäst. Nu måste jag ila, Puss o puss


Kommentarer
Postat av: Amundlinn

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-03-18 @ 13:26:23
URL: http://amundlinn.blogstie.com
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0