fredaaa


Skolan var faktiskt ringtigt bra idga men har vart helt slut men lektionerna var roliga så de kändes rätt så bra att jag gick ändå idag och jag behövde inte göra orden på svenskan eftersom jag inte fått dom och har vart lite orolig över det men det fixa sig ju. Sedan gjorde jag och jessika en skit bra snoett om döden och tiden. Kommer tyvärr inte ihåg så mycket men sista meningen knäcker
- Nu tar jag mitt sista steg ifrån jorden
Vi ses på den kalla vita nordpolen. Hhaaha innan så var den seriös och fin men de spåra ut på slutet men Anna gilla den mycket ändå så och vi blev klara väldigt snabbt så han få en rast också. Sen vart de kycklingpanna med kallcurrysås i skolan, ily curry!
Haha åt lunchen sedan så gick vi baar runt i skolan och prata med lite folk, satt vid datan sen hade vi mördarmateten och jag fattar bara en del utav den skiten nu eftersom jag vart sjuk så provet vill jag inte veta hur de kommer bli.. Men men får hoppas på de bästa. Sluta två och tog som vanligt den alldeles försenade bussen hem men han med 115 i alla fall. Sedan nu har jag bakat pizzadeg tills ikväll och ska baak rulltårta till pappa som har jobbat så hårt, plogat hela natten, Från 11 igår till 1 idag. stackarn!
Sen så ikväll åker jag in till hallsta ioch troligen hem till glenn.
Puss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0