Fredag

Vakna som alltid utav lilla mobilen som låg och vibrera men jag kände mig ändå rätt utvilad så det gjorde inte så mycket faktiskt. Låg i sängen en lång stund sedan la jag mig framför tv:n en stund och kikade på super nanny. Inte sätt det på evigheter och de är väl sådär, lite kul att se hur barnen är innan sen efter. Vissa är ju helt odrägliga om man nu får säga så. Aja, sen så fixade jag lite frukost och nu har jag baar suttit här och fixat recept till bloggen. Eftersom jag tycker det är roligt att laga mat och baka så tänkte jag att jag även kan lägga ut recepten ifall någon blir sugen på att äta eller bjuda på nå gott och så har jag nånting att göra nu på min ledia dag på lovet. Så otroligt skönt att det är lov nu. Jag älskart!
Idag har jag lovat mamma att rensa ur våra skåp med porslin, bunkar, matlådor och liknande eftersom hon hittade en ny fin servis igår som hon ville ha istället och vi har verkligen för mycket i skåpen nu så de får bli en rensning nu och det är alltid skönast att göra det när man är ensamhemma för då är det ingen som stör eller är iväg hihi. Nu ska jag rensa skåpen


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0