freddaaa

Började med oförberett fotoprov men gick faktisakt rätt så bra för jag jobba med angelica och det mesta är egentligen ganska lätt om man väl tänker efter. SEdan skulle vi ha engelska med efter tio min fick anna ett samtal om att hennes barn vart sjukt så hon åkte hem så vi sluta 20 över tio. Hihi sen följde ja o med johanna en stund sedan blev de bara att lyssna på musik igen sen lunch och han sno sista fisken:M men sen kom de ju mer lite efter så de hade inte gjort nå ifall ja inte fått den med ändå haha. Blev orolig där för tacorullarna såg inge vidareut och var tydligern majs o morötter i de:O För nyttigt för mig de haha. SEn så  har jag o jessika bara segat vi datan och nu ska jag snart ha matte sen tar man tåge till Virsbo och får se hur länge ja stannar där. Pusss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0