Garderobrensning!

Ojojoj, nu är jag ännu sämre en imorse. Har rensat ut och fixat hela min garderob som tog ca 1½ timme tror jag och nu vill jag bara lägga mig och sova. Kroppen är trött och sliten och huvet gör ont så de blir nog att sova nån timme sen se om jag känner mig piggare sen. Men jag är i alla fall glad över resultatet i min garerob. Sen ska jag bara hänga kläderna efter färg men de får bli i eftermidda eller någon annan dag för nu orkar jag inte kläder nå mer. Blev även två stora kassar som ska slängas också, skönt de men tyvärr märkte jag att inge nytt får plats heller. Aja ska nog rensa lite mer sen om jag orkar.
Före
dock hade jag inte rivit ut lådan som ligger under kläderna som hänger på höger sida. Efter jag gjort de blev allting ännu värre...



Men resultatet blev mycket bättre


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0