Glad torsdaa

Igår vart det faktiskt en riktigt bra kväll. Syrran kom hem vid kanske 20 över tio då jag satt vid datan och jag var väl antagligen väldigt övertrött för jag börja fnittra åt allting och jag kände mig faktiskt riktigt glad och jag, johanna och pappa satt och skratta i köket. Mys. Sedan så kom Johanna till mitt rum och vi prata om allt o ingenting i över en timme och hon fick mig att förstå och inse så mycket. Jag skulle nog vart deppig idag med om jag inte hade haft de där "samtale" med henne för nu känner jag mig glad. Riktigt glad och jag har insett att jag nog har inbillat mig om mycket saker så som känslor och liknande och när jag tänker efter stämmer dom inte alls. Det är nånting jag trott för jag blivit glad men samtidigt har det vart helt fel och det har jag ju redan kännt men vågade inte erkänna det för mig själv. Men nu har jag gjort det och de känns faktiskt skönt.

Cunkiie har kommit på att hon inbillar sig för mycket
Cunkiie har kommit på att hon tänker mer en går efter riktig känsla
Cunkiie har kommit på att hon kan skratta trots att tårarna för en timme sen spruta
Cunkiie har kommit på att man inte ska ta åt sig så mycket som hon egentligen brukar göra
Cunkiie har kommit på att hon har världens goaste pappa
Cunkiie har kommit på att hon har världens bästa syster
Cunkiie har kommit på att hon har underbara bästavänner
Cunkiie har kommit på att hon ska strunta i allt nu och leva livet fullt ut!
:D

Just nu har jag hunnit äta frulle och fixat klart mig. Eller klar blir man väl aldrig för ofta är de ju nått som ska bli fel men idag så orkar ja inte hacka upp mig på små saker som att luggen inte vill lägga sig som den ska och liknande för idag ska bli en bra dag.
Pussss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0