God morgon alla :D

God morgon världen sådär en sönda 10.43. Kanske inte ¨så många som är vakna men jag vakna ändå fast jag gärna kunnat sova några ti´mmar till men men. Låg i sängen och drog mig men var alldeles för varmt så gick upp och mumsa i mig lite frukost med mamma sen blev de lilla dumburken och så har jag även börjat fixa mig lite för de blir förhoppningsvis en liten färd till Ikea och köpa lite flera glas för jag vill ha 10 iställe för 4a. 4a är ju inte precis så mycket att bjuda på när de kommer folk så var dom även grymt snygga tycker jag och passar perfekt i mitt rum så.
Frästen så är det hyfsat segt med söndag eftersom det är månda och skola imorn och det känner jag att jag inte har någon ork för eftersom vi har en lång seg dag med största tiden som man ska tillbringa framför datan. Men men de funkar och nu ska jag inte tänka mer på de. PUss





Kommentarer
Postat av: Linus

2010-02-21 @ 12:56:00
Postat av: Linus

Haha sötaste bilden <3 Nja tycker inte det är så jobbigt med söndag :D Man är ju ledig i morgon skönt :D

2010-02-21 @ 12:57:17
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0