IllamåendeMånda

Månda och jag mår sjukt illa! Igår kände jag det med men tänkte att det skulle gå över. Sen nu inatt har jag knappt kunat sova för de har varit spring fram och tillbaka och mamma hade tydligen badat  ca 4a på morgnen så de lät som f*n inne i badrumme. Usch hemsk natt och ännu värre är det när man vaknar och mår fortfarande skit illa men jag har ändå tvingat i mig frukost nu och nu känns det som jag ska spy. Jippi! Ska pina mig iväg till skolan ändå men vet inte hur länge de håller. Först illlamående sen en sprängande huvudvärk. bajs påt!
Blir inge fixande eller nånting idag, osminkad och håret uppsatt i knut(Y) Orkar inte bry mig att jag ser ut som en liten tio åring nu för de är ju faktiskt måndag.


Btw så hade jag 77 bloggläsare igår, 20 mer en i förgår så de börjar gå upp igen, skoj att ni läser och fortsätt gärna med det. Ska föröska utveckla skrivandet och det ska komma mer roligt upp på sidan(:


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0