Internet is back

Hlet sjuk, internet sluta funka igår vid tio o nio och har inte funkat på hela morgonen men så när ja skulle fixa frulle tänkte jag testa ifall spotify skulle funka och det gjorde de:O Skapligt chockad man blev och riktigt glad för nu har jag äntligen mitt kära internet igen och kan nu hålla bloggen vid liv och även kunna vara "socoal" med min data haha. Jag har i alla fall hunnit fixa mig och ätit frukost och nu sitter jag med tandborsten i mun och skyndar mig lite så jag hinner med bussen. Kallt ute och nu ska man vänta på kalla bussen också i säkert 15 min eftersom den aldrig kan hålla tiderna. Aja jag är glad nu för internet i allafall och drar efter samhällslektionen idag för jag ska till läkarn i gurkstan :D

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0