Jobbig sönda

Nu är klockan nästan kvart över nio och jag känner mig helt slut. Allt möblerande och allt åkande har verkligen tagit på mig eftersom jag inte haft en enda lugn stund förutom efter jag ätit kvälls mat så har jag kunnat tagit de lungt så de blev att lägga sig i badet efter en regäl chickentacos sedan så satt jag här o lekte lite i photoshop som snälla hanno nu fixat. Tusen tack! O¨ch så halv nio kika jag på en annan del av köping med pappa, dom är för söta dom där och jag har faktiskt sett en av dom i köping och han sa hej till mig(a) kommer inte ihåg vad han heter men tror han är den yngsta av killarna Hihi. Aja nu sitter jag i alla fall med ett glasoboy i handen och ska nog strax krya ner i min mysiga, stora ny säng. Längtat till natten faktiskt för ja vill provsova i den^^ (A) Har ju testat legat i den och den är verkligen guuudomlig. Kommer nog sova som en prinsessa inatt(A)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0