Måndaag

"däcka" vid kvart över 4a och halvsov/sov till halv 6 med lite lugn musik på och det behövdes verkligen. Varit helt död idag och nu äre lite bättre. Blev lite bättre efter mumsiga fiskpinnar, ris och älskade kaviarsås haha. Mums mums och efter de tog jag ett långt och skönt bad och lyssna på musik. Bästa sättet att riktigt kunna koppla av på. Låg där en lång stund och njöt och nu ska jag sitta här tills jag tröttnar på de sen blire sängen och SOVA! Ska sova bort min onda rygg och huve så det känns bra imorn. Får hoppas de gör de. Puss


Haha ser dock lite brända ut men smaka inge bränt och mums som fan vare:D
Rise och kaviarsåsen kom på tallriken sen men brukar inte fota maten precis men de fick bli en liten bild idag för jag älskar fiskpinnar :M ^^


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0