Måndag

Segat mig igenom skolan och somna nästan på textkommunikationen men mickes prat var så jävla skoj. Haha som alltid om kukar och liknande haha. Den här gången var de om reklam som blivit dömd för sexuellakränkningar och könsgrejer. Satt och skratta hela lektionen sen så gjorde vi en eighetslång enkät som var som vanligt om hur man mår, skolan, fritid osv. Sedan så ahde vi engelska och ja och jessika gjorde en dikt om krig sedan översatte en annan från engelska till svenska och efter de sluta vi. Slutade ca halv 3 så det var riktigt skönt iställe för kvart i 4a. Sa hejdå till jessika som jag egentligen hade tänkt fråga om vi kunde hitta på nått men nu är jag verkligen helt sten död så jag orkar inte göra nått ida. Riktigt tråkigt men behöver verkligen vila så blir väl att lägga mig i sängen och slå på en film lr så. aja fick även skjuts av lilla Linus från skolan och tusen tack för de:) Slapp vänta på bussen i kylan och slippa gå dom 200 m jag har från bussen hihi. Tur att man har såna underbart snälla vänner.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0