Måndagkväll

Köttbullarna blev riktigt perfa idag eftersom jag tog det riktigt lugnt idag när jag lagade mat och stressade inte alls utan de fick ta sin tid som de ville och blev klart som de skulle till 7 och såsen blev också lyckad och att koka potatis kan man väl inte misslyckas med? Haha, aja det vart riktigt mums och mamma o pappa tyckte faktiskt de var jätte gott idag, Mamma bbrukar nämligen alltid gnälla på nånting men idag hade jag tydligen lyckats och det känns skönt de att höra. Efter maten tog jag ett långt skönt bad sen så pluggad ejag på några engelskaglosor men tröttna snabbt. Jag är alldeles för seg och trött idag och de är ju inte bättre att näsan bara rinne roch cepar. Mamma sa att jag hade kanske fått "nånting infektion", kommer inte ihåg vad hon sa men nått vare och det är inte särskillt kul de heller med tanke på att jag måste tvinga mig till skolan hela denna vecka och nästa med egentligen... Men men ska försöka kämpa på och nu sitter jag och leker i photoshop igen eftersom jag har så grymt tråkigt. Tänkte kika på tv men det verkar inte som nå bra så ja ska väl ta ett glas oboy sen gå och lägga mig och läsa historia om jag orkar. Puss


Åå vad jag vill ha sommar!


Kommentarer
Postat av: Jessika

du är så fin stumpis <3

2010-02-08 @ 21:30:58
URL: http://clampdown.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0