Nära toppentisda

Efter dom mumsiga pannkakorna så la jag mig i bade och bara njöt en stund och det behövdes verkligen så jag riktigt kunde slappna av. Sen så blev det att plugga igenom glosorna och sitta här och mumsa godis och dricka oboy. Godis behövs när man pluggar och jag tänket även choklad som jag äter läker ju bröstna hjärtan så nog fan borde de läka min förkylning med? Haha jag ska frossa choklad tills de blir bra sen när jag är frisk ska jag frossa vidare för man vill ju inte bli förkyld igen. Haha bra diet jag har :D Aja nog om mina smarta planer för nu ska jag bara sitta här och ta de lungt för vi börjar 12 imorn så kan vara uppe länge ikväll och få sova ut imorn. Skönt de.
Pusss och godnatt på alla som ska sova nu när klockan är 21.57 (:


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0