OndOnsdag

Skönt att få börja tolv och baar redigera filmen men Jessika som faktiskt blev riktigt bra och de känns verkligen skönt att ha de gjort. Kanon film och mycket skratt. Hihi sen så blev de hem med alla depptankar igen som ja snart inte orkar mer men ska föröska delita en massa saker fast de känns så himla hårt och svårt men ja kommer må bättre utan de, ja vet de. Det är kanske jobbigt just nu men ja vill inte bryta ner mig själv totalt. Det finns saker som är värre, mycket värre och de vet jag men när man väl vill nånting och känner någonting så spricker allting lika snabbt som de kom så tar det hårt på en. På mig dödar de nästan känns de som. Jag har ju sagt så många gånger att jag ska lämna huvudet hemma men de går aldrig fast ja vill och nu är de värre en värst.
Jag önskar jag våga men jag kan inte.... Förlåt

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0