Onsda

Onsdag morgon och jag har sovmorgon till tolv. Härligt! Men inte lika härligt att
bli väckt av massa sms på sin telefon.. Ska nog börja med att stänga av den på kvällen varje tisda till onsda för då gör de inget om jag skulle vakna sent eftersom jag ändå börjar sent och det är hyfsat drygt att inte kunna få sova ut när man väl får de. Aja jag gick upp vid kvart över nio (jippi) fixa mig lite och åt lite rostademackor och juice till frukost sedan så har jag letat efter kläder och nu har jag äntligen bestämt mig. Grå långtubtop, leggins, ny långstickade kofftan, benvärmare och nya stövlarna. Sen blire nån snygg sjal till de. Hihi, segt att inte hitta kläder man vill. hade lagt fram en annan tunika men ångra mig sedan så det var därför det tog tid att hitta nå kläder idag men nu känner jag mig helt bekväm.
Ska väl sitta här tills bussen går sedan blire ca 2½ timmes rörligbild i skolan sen åker jag och LInus iväg till ramnäs. Ska för första gången även äta pizza i Sura, najs;D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0