Onsdaa

Det är onsda och jag känner att denna dag kommer bli helt fail eftersom jag inte känner mig på nå bra humör. Igår kväll/natt vare super eftersom jag hade en riktigt bra kväll och så låg jag coh snacka i telefon typ hela natten och var glad men så ida när ja vakna så kände jag att nånting var fel och jag vet vad det är men vill inte att de ska vara de eftersom det sårar så... Men men jag gick upp och kika lite på tv men det var rätt tråkigt så jag börja fixa mig sedan åt jag lite frulle med pappa o Johanna sen nu ska ja väl sitta här o ta d elungt sen blire hem till jessika, eller ja till nån backe o filma lite sen blire hem o ta de lungt sedan fixa mig till bion ikväll. Blir att kika på snabba cash så jag får hoppas den är lika bra som alla säger (:


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0