Onsdaaa

Det är onsdag idag, alltså har halva skolveckan gått och jag har ont i halsen som en tok. Fick det nog igår efter att jag och jessika fick stressa till tåget och sedan gick vi ju en massa nere på stan så kan ju bero på det men det var de värt gör vi hade roligt och så var godisit juuvligt haha. Ne men nu idag så har jag bara hunnit äta och fixat mig, börjar tolv idag så det är riktigt skönt och ska bara ha rörligbild så de är yper härligt. Älskar våra onsdagarn nu men ibland känns dom nästan lite ovärda men det är ju ändå en rolig lektion så det är värt att gå. Ska även föröska få ha mötet om historian med hans idag iställe för imorn bitti så får hoppas de går för sen bär de iväg hem till Glenn. haha lr han ska möta mig vid skolan för jag hittar fortfarande inte eftersom de finns ju så många hus och för mycket vägar i lilla hallsta haha. Aja ne nu ska jag fixa klart mig sedan ska pappa skjutsa mig till skolan eftersom det är et riktigt snöoväder ute nu och baar blåser.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0