Outfit

Använde nya kameran idag och den är grymt bra, dock blev de ingen fin närbild på mig men en bild på dagens outfit ska jag lägga in för det var riktigt längesen.


Outfit: Svart linne från Stadium
Cardigan från Gina Tricot
Mörkblåa jeans från Bikbok ( ja jag använder faktiskt jeans nu :D)
Sedan ska jag även berätta att min kväll har varit riktigt bra, pannkakorna var riktigt mumsiga, badet var riktigt varmt och skönt, godise är GUUUDOMLIGT och så kan jag alla glosor vi ska ha till torsda så det känns skapligt skönt och klockan är inte ens nio och imorn börjar man tolv :M Njuta njuta njuuuuuuta säger jag bara :D

så är de även skoj att jag har en sån rolig liten cam, kommer nog komma upp en massa muppbilder på bloggen nu xD


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0