oväder onsda

Blev tyvärr inge hallsta idag för det blev en massa tråkiga problem men jag hoppas verkligen att det inte är nå! aja skolan var helt okej eftersom vi baar hade rörligbild och jag och jessika gick väl till cafeterian ca sjuttielva gånger haha sedan jobba vi med musikvideon och den är äntligen nästan klar, Jag gick vid halv 3 för jag skulle till coop och handla lite så jag vet inte men jag hoppas på det i alla fall. Sedan träffa ja linda och diana en snabbis innan bussen kom så stod och prata med dom en stund sedan tog jag bussen hem och nu han jag i alla fall med 115 men de var precis... ÅÅ trött jag blir på den där jävla busschaffören! Han kan ju lära sig att hålla tiderna? Men men, gick hem i snöovädret och satte mig vid datan och här tänker ja nog stanna ett tag för jag har inte sug på att göära så mkt just nu,

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0