Seg måndaag


Åå vad seg och trött jag är men mest trött på min näsa som aldrig vill sluta rinna! Har förbrukat säkert sjutti näsdukar idag och de hinner väl bli sjutti till antar ja... Men men, skolan var bara seg idag för jag har bara suttit vid datan eftersom jag först hade foto sen textkommunikation då vi abar gjorde ovärda sakar men på eftermiddan hade vi engelska i alla fall och de blev en fail uppsatts om ett telefonsamtal haha. Tur att inte persinen de handla om kommer få läsa de i alla fall men Maggan kommer de och hon lär väl knappt se vad de står eftersom jag skrev som en kråka typ. Men men, sedan så var mamma i hallsta så vi gick in på coop o handla lite sedan åkte vi hem och idag har jag baar suttit här och lekt i photoshop, gjort om bilder till linus och sedan gjort några fula blogg grejer men de är rätt segt för de blir aldrig som man vill så nu ska jag ge upp och lägga mig och titta på tv en stund sen ska jag laga till köttbullar, potatis o brunsås. Mums på de, tänk att de har vart min favorit rätt sen jag var liten fast nu äre väl egentligen chickenbits som gäller men de är aldrig fel med lite svennemat också haaha Puss


Kommentarer
Postat av: Linus

Det tackar vi för ^^ <3

2010-02-08 @ 19:25:01
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0