segmåndag

Somnade en stund efter jag kommit hem för jag känner mig verkligen helt slut och dte är to much to think about right now.. usch massa tankar bara snurrar runt i huvet just nu så jag behövde verkligen en lugn stund för mih själv.. Sedan satte jag mig en stund vid datn och snacka faktiskt med emma bergenbäck en stund. Var länge sen så det kändes skönt sedan blev det att äta pizza och efter de kröp jag ner i badet och bara koppla av och efter de så gick jag snabbt in i rummet och satte mig vid datan och fick höra en massa bråk och rots att jag inte var där så var jag ändå orsaken... Så de blev som de blev och nu har ag bestämmt mig för att sitta på rumme tills imorn då jag ska upp till skolan igen, Vill inte men måste så vad har man för val... sen så ska jag även läsa historia ikväll. puss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0