Skönhetssömn

Åå imorse ville jag verkligen inte gå upp ur sängen, jag låg så otroligt skönt i den. Helt underbart vare, stor plats, mjuk, varm och gosig så de känns ärligt som jag sovit som en riktig prinsessa i natt. Hihi men men får ligga och dra mig nån annan dag för nu ska jag strax iväg till skolan. Jag gick upp vid kvart över 7 och har nu fixat mig och nu sitter jag ocg dricker min mumsiga fortimel och äter en banan. Känner mig redan mycket piggare nu efter men jag är verkligen helt genom förkyld och huvet bara dunkar men jag får inte missa skolan på hela veckan helst för det är en massa prov och som kommer nu innan love. De suger för jag har verkligen blivit grymt skoltrött nu men men det är bara bita ihop och kämpa på. Ska försöka så mycket jag kan men jag tänker också leva livet så jag inte fastnar i en dum stressig deprition igen för jag gör de ifall jag stressar mycket och då blir allting även sjutti gånger värre. Det är bara att göra så gott man kan mer kan man ju inte göra och man behöver inte alltid vara bäst för man duger ändå hihi. Lite snyggt skrivet där va men det är sanna ord så nu drar strax en osminkad liten carro med rutig långshorta och svart klänning iväg till skolan ( lr får åka Kingcab;) )

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0