Söndag

Vaknade utav att lilla jessika pessika persika skrev sms vid ca 20 över nio så låg och smsa en stund sedan gick jag upp och åt frukost med mamma sedan blev det att nörda vid datan och cama lite med fredrik o daniel hihi. Sen börja jag fixa mig lite och vid halv tolv typ åkte jag och mamma iväg till köping för att handla lite och kika runt lite inne på H&m och sånt. Hitta inge idag men det var väl tur det eftersom min garderob är överflöd haha. Tänkte köpa en t-shirt med brallor till men de fanns inge snöre i brallorna så dom kanske skulel avar förstora i midjan. Våga inte chansa och de gick inte att testa dom heller eftersom dom satt ihop med tröjan så skippa de. Haha sen hände en riktigt kul sak på ica
Det var "rea" på lösgodis om man scana det och de hade inte mamma och jag sätt så ploka ja i en massa sedan när jag kom till kassan så stod det 6:90. Jag sa vänta de kostar ju 3:99?
kassörskan: (väldigt tyst) nej det är om man scanar godisen.
jag: Kan jag inte gå och göra de då
Kassörskan: (tittade på nånting annat och var tyst)
jag: Hallå?
Kassörskan: gå till kundtjänst så akn du få pengarna tillbaka.
Jag tyckte hon verka helt skum och ja kunde ju bara lämna tillbaka det men de svara hon inte på. Men men, gick till kundtjänst och ahr nog aldrig avrt med om nån mer otrevligare människa. Jag berätta för henne att hon i kassan sa att jag skulle gå dit för att få pengarna tillbaka. Då blåste kassörskan där upp totalt och nästan skällde ut mig sedan ringde hon jätte surt till en annan och den sa tydligen att det var okej. Då blev hon ännu surare och ba:
ja men bara så du vet så måsta jag slänga de här nu! Nästa gång läs, och en massa sånt pladdra hon på om.
Haha jag börja nästan skratta för de var ju ingen stor sak precis? + att hon i kassan sa ju att jag skulle få tillbaka pengarna om jag gick dit så vad ska man göra?
 Aja vi åkte där ifrån efter vi handlat lite på willys och nu vid 20 i två kom jag hem och ska fixa mat nu.

Kommentarer
Postat av: Peyton2315

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-05-04 @ 11:03:14
URL: http://peyton2315.blog366.com
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0