Studiedag

Wiiih idag så äre faktiskt studiedag, äntligen! Tycker det är lite skumt för når jag gick på Kg så hade Kantzowska jämt en massa studiedagar och annat lyx men nu när jag börjat där så är det nästan aldrig. Elakt? Ja de är det! Men men, väcktes av sms vid sådär tio i nio imorse. Skönt då, not! Aja, jag slog på datan en stund men hur kul äre att ligga framför den när alla ändå sover eller är i skolan? Slog av den och försökte somna om så halvsov jag i nån halvtimme-timme sedan gick jag upp och åt frukost och sedan hjälpte pappa att leta efter hans snus och chokladasken han skulle fått igår från mig och mamma men mamma är lite långsint och hade gömt allt. Men vi hitta de till slut hihi. Sedan åkte han iväg och sen dess har jag inte gjort speciellt mycket mer en att dunka musik så man ska vakna till och nu funderar jag på att slå på en film eller nå. Känner ärligt inte för att göra så mycket idag men ska i alla fall fixa upp hyllorna jag köpte igår när pappa kommer hem sen så får jag se hur eftermiddan blir.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0